Ogłoszenie o naborze na stanowisko - aspirant pracy socjalnej
RPPM.06.02.02-22-0008/20
Tytuł: Senio-RITA - Rehabilitacja, Integracja, Teleopieka i Asystentura dla seniorów, niepełnosprawnych, przewlekle chorych oraz ich opiekunów w powiecie bytowskim.
Oś priorytetowa: 6. Integracja,
Działanie: 6.2 Usługi Społeczne,
Poddziałanie: 6.2.2 Rozwój Usług Społecznych.
Borzytuchom, 07.04.2021 rok
Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Borzytuchomiu poszukuje kandydata na stanowisko ASPIRANT PRACY SOCJALNEJ
I. Miejsce pracy - GOPS Borzytuchom.
II. Wymiar czasu pracy – ½ etatu.
III. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku w szczególności będzie obejmował:
- Powierzenie działań w projekcie SenioRITA jako „Specjalista Usług Społecznych”:
- organizacja pracy, świadczenie usług i poradnictwa;
- ciągła rekrutacja uczestników projektu, dbanie o osiąganie wskaźników projektu;
- opracowanie i bieżące monitorowanie Indywidualnych Ścieżek Reintegracji dla Uczestników Projektu;
- stała współpraca z uczestnikami projektu – seniorami, osobami niepełnosprawnymi, przewlekle chorymi oraz ich opiekunami;
- organizacja i nadzór prac osób świadczących usługi sąsiedzkie i asystenckie;
- współpraca z osobami zależnymi korzystającymi z usług sąsiedzkich i asystenckich;
- animacja opiekunów faktycznych;
- organizacja szkoleń, warsztatów, pogadanek i spotkań – organizacja transportu i poczęstunku, dbanie o frekwencję uczestników;
- współpraca z fizjoterapeutami i rehabilitantami świadczącymi usługi rehabilitacji domowej oraz grupowe zajęcia z zakresu profilaktyki ruchowej;
- współpraca z psychologami prowadzącymi cykliczne zajęcia animacyjne w punkcie świadczenia usług społecznych (świetlica w GBIOK w Borzytuchomiu);
- organizacja pracy wolontariuszy i nadzór nad prowadzeniem Koła Wolontariatu Senioralnego;
- animacja i współpraca z Radami Seniora;
- organizacja 5 wyjazdów integracyjnych i 3 Pikników;
- zbieranie informacji i opracowanie dokumentacji niezbędnej do sporządzenia Wniosku o Płatność;
- przygotowywanie treści informacyjnych i zamieszczanie ich na stronie internetowej;
- stała współpraca z księgową projektu, kadrą zarządzającą projekt;
- stosowani zasad równości szans i niedyskryminacji w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami oraz równości szans Kobiet i Mężczyzn.
IV. Forma zatrudnienia: umowa o pracę na czas określony od 01.05.2021 r. do 30.06.2023 r. (pierwsze 3 m-ce okres próbny).
V. Niezbędne wymagania formalne:
- Preferowane wykształcenie wyższe.
- Posiada obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019r. poz. 1282 z późn. zm.).
- Posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych.
- Stan zdrowia pozwala na zatrudnienie na ww. stanowisku.
- Wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych.
VI. Wymagania dodatkowe:
- Doświadczenie w pracy w jednostkach organizacyjnych pomocy społecznej.
- Prawo jazdy kat. B i posiadanie własnego środka transportu.
- Znajomość obsługi komputera.
- Dyspozycyjność.
- Posiadanie cech osobowości i umiejętności psychospołecznych: dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole, dyskrecja, rzetelność, kreatywność, samodyscyplina, odporność na stres, samodzielność w podejmowaniu rozstrzygnięć w ramach prowadzonych zadań, terminowość.
- Poprawna komunikacja pisemna, umiejętność interpretacji i stosowania przepisów prawnych.
- Umiejętność pracy z osobami starszymi, niepełnosprawnymi, przewlekle chorymi.
VII. Wymagane dokumenty:
- CV.
- List motywacyjny.
- Kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy.
- Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.
- Wydrukowana i podpisana klauzula informacyjna dla osób biorących udział w procesie rekrutacyjnym.
- Oświadczenie w związku z ubieganiem się o zatrudnienie (w załączeniu).
VIII. Wymagane dokumenty można wysyłać pocztą na adres Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Borzytuchomiu, ul. Zwycięstwa 56, 77-141 Borzytuchom; dostarczyć osobiście do Ośrodka lub wysłać na maila: gops.borzytuchom.spr@wp.pl w terminie do 21.04.2021 r.