Oświadczenie o posiadaniu sprzętu komputerowego – Granty PPGR
SZANOWNI PAŃSTWO
Zgodnie z procedurą monitorowania utrzymania efektów projektu grantowego „Cyfrowa gmina – Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR” osoby z którymi zostały podpisane Umowy darowizny i został przekazany sprzęt komputerowy, zobowiązane są do składania przez dwa lata w okresach co 6 miesięcy (od daty zakończenia projektu) oświadczeń zgodnie z poniżej załączonym wzorem.
Przypominamy, że oświadczenie składa rodzic (lub pełnoletni uczeń), na którego była zawarta umowa.
W przypadku osiągnięcia pełnoletności przez ucznia od czasu podpisania umowy z rodzicem, oświadczenie nadal podpisuje rodzic.
Oświadczenia o posiadaniu otrzymanego sprzętu w ramach programu, należy dostarczyć do pokoju nr 8 Urzędu Gminy w Borzytuchomiu, ul. Zwycięstwa 56, 77-141 Borzytuchom w godzinach pracy urzędu w okresie od 30.10.2023 – do 20.11.2023 r.
Poniżej zamieszczamy do pobrania wzór oświadczenia.